38 thoughts on “Map of Belgium

  1. geweldig ๐Ÿ™‚ ik ga in het centrum van de weirelt wonen ๐Ÿ™‚ Jouw belgiรซbeeld sluit wel aan bij het mijne, behalve dan de haaien.

  2. Pingback: Map of Belgium « Imke Dielen

  3. Haha, as a happy citizen of that multi-cultural city, I must add we are divided by that big wall of language. We don’t mind as it keeps those weird talking people out ๐Ÿ™‚

  4. lol, nice…

    en ik woon bij de cool people ๐Ÿ˜€

    @peter: jou kom je toch overal tegen hรฉ

  5. Pingback: Belgiรซ voor dummies at Webpalet

  6. 1. Antwerpenaren kennende, moet dat niet “THE center of the world” zijn?
    2. Antwerpenaren kennende, waarom staat er bij vier andere steden ‘city’, moet dat niet ‘gehucht’ zijn (ik neem aan dat A’penaren het woord ‘gehucht’ niet vertaald krijgen in het Engels)?
    3. Antwerpenaren kennende, is dit een fantastische schets!

  7. Ik zou in Luik en Charleroi wat zwarte bergjes tekenen en van de provincie Luxemburg een no-man’s-land maken met hier en daar rivieren die de naam kayak dragen ofzo, met caravans met Nederlandse nummerplaten ๐Ÿ™‚ In Waals-Brabant zou ik ook “rich people” zetten.

Plaats een reactie