She really got me

Neen, geen videootje van The Kinks, wel van een iet wat schone deerne die u te pakken wilt hebben. Net geen 5 minuten eist ze dat je naar haar kijkt. En verdrinkt in haar ogen. Haar kort opgestoken kapsel aanbidt. Haar bleke huid die nog moet bruinen want de lente moet nog beginnen. Wegdroomt bij haar zeemzoete stem.

Als het al de hare is natuurlijk. Video en geluid hoeven in de dance scene nooit echt overeen te komen. De instrumenten komen alleszins van ene Oliver Koletzki, u ongetwijfeld bekend van Der Muckenschwarm. Vooral de piano op 3:50 vind ik, net als AN21, leuk. De afgelopen maanden heb ik het wel meer voor piano’s.

Op zoek naar een video van Der Muckenschwarm vond ik Koletzki’s samenwerking met Alex Bosse: U-Bahn. Ik vind de intro wel leuk, met de samples van de, euhm, lokale U-Bahn. Een ietwat seksplaat, al zijn er daar ook veel toepasselijkere platen voor.

2 thoughts on “She really got me

Plaats een reactie