Lang geleden

(deze post werd grotendeels geschreven vóór ik naar de nieuwe Star Trek ging loeren)

Dat ik nog eens een stokskijn heb mogen ontvangen. Deze keer van de bevallige T (bevallig in mijn hoofd alvast). Een hoopje very personal vraagskijns en bijhorende antwoorden komen eraan. U weze gewaarschuwd!

Wat op dit moment mijn obsessie is:

Ik heb niet echt obsessies, maar deze komen de laatste wel in de buurt:

Mijn lijf, but I fail at it miserably. Sporten lukt nog, op mijn eten letten iets minder. Toch al een dikke 3 kilo deraf, en dat zonder battle plan. In your face planningheads!

Feesten & muziek: ik zou graag Beat It Club naar Gent en Antwerpen willen brengen (check the review by Ntone). Antwerpen moet nog wel lukken (een housy-mnml-edition at Motel, met Ardi en Leesa derbij als het even kan), Gent ook wel mits de juiste relaties in actie te laten schieten.

Wat ik nu draag:

Een rode T-shirt met ‘Ngorongoro‘ op, een zwarte boxershort en een jeansbroek. ’t Is verlof voor iets!

Doe ik vaak een dutje?

Minder dan ik zou willen. 🙂

Wie ik het laatst een knuffel heb gegeven:

Joke maandagnamiddag.

Wat ik zou willen veranderen:

Mijn lijf mag wat strakker, mijn broer heeft een beetje heropvoeding nodig en mijn ouders zouden beter eens diep zuchten (also known as ‘nadenken’) vooraleer ze hun mond open doen. Voor de rest A-OK baby!

Wat ik vanavond eet:

Geen idee. Echt. Om 18h00 is het avant-premiere van de nieuwe Star Trek in Tour & Taxis, dus ik ga thuis niet kunnen eten. En ik heb pas rond 14h geluncht (laat opgestaan, rond de middag een uurtje gefietst in het mooie weer), dus mijn honger manifesteert zich nog niet. Nog niet. No problemo. 🙂

Update: het is een “friet royale” geworden. (friet, joppie-saus, ajuintjes, stoofvleessaus)

Mijn laatste aanschaf:

Een doosje aardbeien in een Gentse suburb. Life can be good.

Update: die friet royale.

Naar welk geluid ik nu luister:

Stephanoski Parisiani – Jamming Session 10 (meer specifiek Laurent Garnier – The Man With The Red Face) (komt binnenkort in de podcast)

Update: Gang Of Four – Is It (Extended Dance Remix)

Favoriete weertype:

Zon. Warm (tot heet). Bijna geen wind. Des nachts mag het onweder losbarsten!

Zeg iets over de persoon die je getagged heeft:

Ik zou graag eens een paar avonden naar T willen luisteren. IMHO een warme & wijze madam.

Favoriete vakantieplek:

Waar de zon schijnt, en de wind niet te hevig is. En waar het warm is.

Films die ik keer op keer kan bekijken:

Star Wars saga (allemaal), Alien saga. Ik moet dringend nog eens naar de cinema gaan (i haz a free ticket en’t is maar geldig tot september :-o).

Update: Tour & Taxis telt niet mee als cinema! :-p

Favoriete theesmaak:

Turkse appelthee (met veeeeeeeeel suiker, blame de laatstejaarsreis van’t middelbaar naar – jawel – Turkije). Het is dan ook de enige smaak die ik ken. (ik ben geen koffie- of theedrinker)

Het boek dat ik momenteel lees:

Het zijn er drie (zie mijn vorige blogposts), en ik heb er nog net eentje toegestuurd gekregen van @KursaalTom (namelijk Pimp je afdeling van Jeroen Busscher). Wanneer die allemaal gelezen gaan zijn, mij een raadsel.

Wat mij op dit moment veel plezier geeft, maar tegelijkertijd ook schuldgevoelens:

Dat mijn verlof al voor den helft gepasseerd is, en dat ik amper iets van mijn to-do lijstje gedaan heb (een INCA Awards bedenksel bedenken en uitwerken is daar bijvoorbeeld een item van).

Update: een klein beetje die “friet royal” van daarnet. Njammie! 🙂 (zo obsessief ben ik er dus niet mee bezig ;-))

Wat is je doel?

Groot(s) (worden en) blijven. Een goed mens (worden en) blijven.

Wat wil ik ooit nog doen?

Mij een (grote) villa op Ibiza kunnen veroorloven. Voor de rust. En af en toe een poolparty kunnen geven (maar dat mag ook in België). Kom over 5 of 10 jaar nog eens terug voor een ander antwoord.

Wat wens ik mijn kinderen toe:

Goede ouders, veel kennis en wijsheid. Een goede gezondheid. Een job met zekerheid en een deftig inkomen (zodat ze zich daar al geen zorgen over moeten maken). Veel leuke momenten met hun maten en matinnen. Politici die snuggerder zijn dan die waar wij het nu mee moeten doen.

Welke kwaliteit zou ik willen hebben:

Mijn mening(en) beter kunnen uiten naar zij die meer dan een half woord nodig hebben.

Noem één van je kwaliteiten:

Kalmte.

Waar wacht ik op?

Nergens.

Heb je een tic of kenmerkende eigenschap?

Ik bijt mijn nagels af (vind ik niet zo erg). Ik zweet veel te rap (vind ik wel erg en daar mag voor mijn part snel een oplossing voor gevonden worden).

Blijkbaar moet ik het stokje aan drie bloggers doorgeven: Sart68, Imke Dielen en Zofie.

Plaats een reactie