Agentschap voor Ondernemen

Ik was al busrijdende naar de luchthaven (handig, zo’n rechtstreekse buslijn van uw deur naar de luchthaven) toen ik een tweet zag passeren waarin @AOndernemen werd gementioned. Ik kende de account niet, en mijn nieuwsgierigheid gebiedt mij in dat geval eens rond te klikken.

image

De bio in hoofdletters wou ik hen op deze extreem zonnige dag nog vergeven, ik klikte dus op de Volg-knop. De recommendation engine van Twitter suggereerde me onmiddellijk (voorwaar ik zeg u: recommendation engines zijn hot) een ondernemersloket in Kortrijk en een centrum voor ondernemers aan de Howest.

Een mens zou zich nog gaan vragen of er in Vlaanderen niet meer ondernemersondersteuncentra zijn dan ondernemers zelf. En wie betaalt die werknemers van die ondersteuncentra?

One thought on “Agentschap voor Ondernemen

  1. Jaja, we willen echt niet weten hoeveel geld in totaal naar AO/IWT/innovatiecentra en alle andere initiatieven uit het “middenveld” gaat om “ondernemers” te ondersteunen. Dat kan een slok op de taxborrel schelen.

Geef een reactie

