The 80s

De jaren ’80. Ik ben geboren ergens in 1984 en heel wat a- en b-kantjes van muziek van tijd reken ik vreemd genoeg tot mijn muzikale favorieten. The Reflex, Madonna, Chic (vreemd genoeg allemaal Nile Rodgers producties, ha!): noem maar op en ik heb ze waarschijnlijk al in een van mijn mixtapes of live dj-sets gedraaid. Fan van Top Gun. Rock Steady Crew. Prince. Queen. The Clash. AC/DC. Blondie. Pink Floyd. Bon Jovi. Dire Straits. Dat soort dingen.

En dan besluiten die van Het Huis voor Alijn dat het Tijd voor 80 is. Winning! Tag alles wat wat met de eighties te maken heeft #tijdvoor80 en dan verschijnt het op het 80s dashboard.

2 thoughts on “The 80s

  1. Moh, zijt gij van 84? Zo jong nog seg. Ik had altijd gedacht dat gij ouder waart. Volgens mij komt dat doordat uw blognaam iets kabouterachtig is en kabouters vaak lange grijze baarden hebben.
    Hebben wij elkaar trouwens niet ooit eens ontmoet? Ik herinner mij dat niet zo goed. Ik heb een slecht geheugen.

Geef een reactie

