And the mind, it wanders

Ik ben ocharme nog geen 3 weken terug van Zweden en mijn hoofd zit al twee reizen verder. Eerstvolgend: 2 dagen Amsterdam maar da’s vooral BlackBerry gerelateerd en niet zozeer verlof voor het brein. Zodus: tijd om eens na te denken over waar mijn eigenste zelve zijn brein kan afzetten en gewoon wat in het rond rijden of varen, eten, drinken, niets doen en naar de schone vrouwen zien (I’ll settle for one!).

[[posterous-content:pid___0]]

  1. Roadtrip langs de noordkant van de Zwarte Zee
    Oekraïne en Rusland, met een ommetje langs de Krim. Jammer dat ik geen Russisch ken, naar’t schijnt is dat wel praktisch daar. En misschien een bezoekje aan Kazantip, al is dat naar’t schijnt 10 jaar te laat.

    Vluchten Brussel-Odessa (H&T met KLM): 300 euro (19 aug – 28 aug)

     

  2. Kroatië
    Ik ben er toen ik klein was een keertje geweest, onze pa (die daar een paar landen verder op missie was) gaan bezoeken toen hij een week verlof had. Deze keer zou mijn bezoek wel meer zijn om op een boot te liggen voor de kust en om naar festivals als Hideout te gaan.

    Vluchten Brussel-Zagreb (H&T met Brussels Airlines): 260 euro (30 juni – 7 juni)

  3. Roadtrip van Bilbao naar Portugal
    Deze wou ik vorig jaar in september al doen, maar toen zag ik een geweldige promotie bij Brussels Airlines om voor 88 euro heen & terug naar Marseille te vliegen. 

    Vluchten Brussel-Bilbao (H&T met Brussels Airlines): 91 euro (zo 16 juni – di 25 juni)
    Huur wagen: 300 euro

  4. West-Afrika:
    1. Senegal & Mauritanië:

      Vluchten Brussel-Dakar (H&T met Brussels Airlines): 600 euro
    2. Ivoorkust, Ghana, Togo & Benin:

      Vluchten Brussel-regio (H&T met Brussels Airlines): 650 euro
  5. Corsica (uitsmijter):
    Dit is puur voor Calvi On The Rocks, een zeer hoog aangeschreven festival (tickets: 140 euro).

    Vluchten Brussel-Ajaccio of Bastia (H&T met Air France): 300 euro 

Geef een reactie

