Mijn benen doen pijn en mijn hart doet zeer

3 avonden op 5 dagen looptraining voor een duatlon in februari: ik ben van geen kleintje vervaard en doe de domste dingen eerst. Ik ga vanavond niet naar huis.

OK, ik ben al thuis, net naar de kapper mijn bovenkant Zweden-proof laten maken en veel verder dan iets gaan pikken op andervrouws blog ga je mij vanavond niet meer zien doen. (OK, misschien nog eens nadenken of ik Director of Europe wil worden.) On to the list, bitches!

Het lachen tot in de broek-moment

I’m pretty sure I was drunk en iemand anders ook en dat die iets dom deed. Of ik. Geen idee wat, but it happened more than once.

Meest nutteloze app/gadget ever

De Aandelen app. Of misschien deze.

Doen we nooit meer

Te veel (drinken, eten, wakker blijven, op de gaspedaal duwen, mijn liefde verklaren, sporten).

Slechtste openingsdans

The Opposites – Broodje Bakpao (just kidding, jij bent het broodje en ik het vlees, this track is ACE!).

Leukste beroemd persoon die ik dit jaar ontmoet heb

The Blond:ish girls. Sweetest girls on earth.

Leukste nagellakkleur

Black. To the bone.

Cry baby

Vergeten wegens traumatisch verdrongen. Twice.

Meest geslaagde online evenement van 2012

Movember launch at WASBAR.

Het grootste Niet Oké moment van 2012

Die zaterdagochtend op de afrit van de E19…

Deze blog is so badass

Bloggen is dood mannekes. (Ge kunt altijd hier nekeer gaan kijken, en hier als ge ne wannabe badass zijt.)

Het moment van 2012

Die keer toen ze mij vroegen of ik Director of Europe wou worden en mijn vermeende mensenkennis in actie schoot.

(I suck at these format posts.)

2 thoughts on “Mijn benen doen pijn en mijn hart doet zeer

  1. Pingback: Nieuw jaar, nieuw lijstje pt. 2 « SSTRID…

Geef een reactie

