Ministry of Truth

Ik heb geen zin om hier uren aan te schrijven, dus in’t kort. Eerder vanavond, een journalist van Terzake, lichtjes geparafraseerd: “Wij zeggen wel wat u moet denken, doet u vooral zelf geen moeite.” (ik ben blogger, ik mág interpretaties geven.)

Vrt

Niet moeilijk dat Pietel klaagt over gevoelsmatig stemmen… Vraag u niet af hoeveel geld u betaalt om uw gemeente voor u te laten werken, vraag u niet af wat ze daarmee gedaan heeft en vraag u vooral niet af hoeveel de partijen denken nodig te hebben om te verwezenlijken wat ze willen verwezenlijken. Hier is een zak, de kat krijgt u er gratis bij.

2 thoughts on “Ministry of Truth

  1. Zelfde telt ook voor de zovele ‘onderzoeken’ die gewoon in kranten gepubliceerd worden, … soms wil ik daar wel eens wat meer over weten want vaak cowboywerk rekeninghoudende met mijn vorige levenservaring.

Geef een reactie

