Bibberen

Ik weet eigenlijk niet goed hoe goed een vrouw het kan faken, maar zo’n exemplaar aan het bibberen van genot brengen, dat mis ik. Haar lichtglooiend buikje aaien, de stevig malse borsten eens goed masseren en whispering sweet things in her ear afwisselen met een zoen in haar hals of eens goed bijten in haar rechteroorlel en daarna lekker dicht tegen elkaar met een glimlach in slaap vallen. “Ik zie u graag,” ’s avonds.

En ’s ochtends ook. Zachtjes over haar rug strelen. Een zoentje op haar schouderblad en wat verder nog één nog één en nog één en dan die “mmmm” en de mooiste glimlach die op haar aangezicht naar mij draait.

Kiekevel, dat mis ik.

Geef een reactie

