Sue me

Humor is nogal tricky. Ik was gisteravond naar Coco Flanel aan het kijken op VTM, en opeens was er reclame met Selah Sue voor god weet welk product. Mash-upper die ik ben stelde ik de volgende vraag op Twitter:

wat denken jullie als jullie “hallo, ik ben Selah Sue en ik heb goed nieuws voor jullie” horen?

De antwoorden waren talrijk en divers maar toch ook weer niet. De reacties (anoniem gemaakt, just in case):

  1. “ik ga mij een pagekopke laten knippen?”
  2. Dat mag ik weer niet zeggen, of vrouwen gaan mij een seksueel geobsedeerde vinden.  
  3. Spotify! Minstens 2x/u
  4. Een super exclusieve Q-showcase natuurlijk!! :-# 
  5. “Ik ga mij zometeen van een brug gooien en boete opleggen aan al wie mijn muziek nog speelt”
  6. Dat het allemaal maar om te lachen was en ze terugkeert naar haar grot.
  7. ‘we hebben euromillions gewonnen!’
  8. Gratis haarlak voor iedereen.
  9. “waar is mijn torrent”๐Ÿ˜‰
  10. Iets met ‘Sabbatjaar’. Of nee, ‘Sabbateeuw’.
  11. dat ze gaat verhuizen naar libie?
  12. ‘Waar zit em nu weer den .’
  13. dat ze stopt met zingen?
  14. dat durf ik niet herhalen.
  15. Dat ze zegt “ik spring deze week voor een trein. Kan je raden welke trein dan win je een levenslange voorraad haarlak”
  16. dat ze stopt๐Ÿ˜‰
  17. “vanaf nu zal ik niet meer op de radio te horen zijn!”
  18. Elnette. Kruidvat. BAM.
  19. “Studio Brussel heeft ruzie met mijn platenfirma en zal mij bijgevolg nog maar 2x per uur draaien ipv de gebruikelijke 34x.”
  20. dat het muzikanten die niet iemand zijn persoonlijke smaak zijn bashen op twitter tot het verleden hoort?
  21. ik denk altijd dat ze haar afscheid gaat aankondigen. Maar het mag niet zijn.๐Ÿ˜‰
  22. ik pak nieuwe pillekes en ben daardoor nu wel sympathiek?

Ik ben fan van nummerke 20. Al is die niet echt een antwoord op de vraag.

Psychologen mogen uit bovenstaande replies een analyse maken van “de twitteraars”.๐Ÿ™‚

Geef een reactie

