On the road

Ah, wat een geweldig jaar is het eigenlijk geweest. Geweldige plaatsen bezocht (tweemaal Barcelona, Cannes, Saint-Tropez, Londen, Amsterdam, Kopenhagen, Berlijn, Zürich, Parijs, Gent, Antwerpen vooral Brussel). Geweldige dingen kunnen doen: dj’en, feestjes en concerten, productlanceringen, zelf dingen bedenken en maken, lekker eten (Sushi! Friet royal!), drinken, liefhebben. Geweldige mensen ontmoet, online en offline. You know who you are, and if you don’t then I’ll tell you soon.

(Dank aan Philips, Research In Motion (BlackBerry), Nokia, Nike, Avenue L, Talking Heads, Enchanté, Hill & Knowlton, Twilio, SoftLayer, Volvo, … om een deel van bovenstaand mogelijk te maken.)

2011 was in al zijn geweldigheid een vermoeiend jaar voor mij. Ik “moest”/wou van hier naar daar, met als gevolg dat ik eigenlijk niets echt goed deed. De laatste maanden probeerde ik daar wat verandering in te brengen: meer en meer focussen op minder en minder dingen. Het opvolgen van blogs werd wat minder, met als lichte bijwerking dat ik ook minder up-to-date ben wat muziek betreft. Ik probeerde er vooral ook méér te zijn voor mínder mensen. Je zou er van verschieten hoeveel mensen eigenlijk geen echte vrienden hebben waarop ze kunnen rekenen in tijden van “nood”. De komende jaren zullen uitwijzen of het voor de juiste mensen was.

In 2012 ga ik proberen wat bewuster om te gaan. Vooral met mezelf dan. Nog minder hooi op de riek, nog meer gericht op wat ik al jaren beweer “ooit eens te gaan doen”.

Te beginnen met beter te slapen, het is verdorie alweer ver voorbij middernacht en om 11 uur moet ik paraat staan om naar Londen te vertrekken voor #thegreatnewyearseveescape.🙂

Geef een reactie

