Topvrouwen 2011

@_totherescue_ vroeg me daarnet of hij een lijstje met zijn topvrouwen van 2011 mocht publiceren op mijn blog. Zijn eigenste blog leent zich daar namelijk niet echt toe (die gaat over een of andere opleiding “hoe zit de wereld in elkander?”). Mij niet gelaten, dan krijgt mijn blog ook wat aandacht. Let wel, ik heb zelf vooralsnog geen oordeel over deze lijst.

Dames en heren, without any further ado, I present you de lijst van twittertopvrouwen 2011 volgens @_totherescue_:

Deze lijst van twopvrouwen 2011 heeft geen reglement, noch transparantie. Omkoping en andere vormen van beïnvloeding worden min of meer oogluikend aangemoedigd.

Twop tien: (klasbakken, intelligente praatvaren en gewoonweg lieve mensen)

Runners-up: (hou deze in de gaten, want die komen makkelijk in de twop tien volgend jaar)

Outsiders: (twopvrouwen die we hier missen)

Deze zeer subjectieve lijst werd na rijp beraad ingediend door @_totherescue_
Elke overeenkomst met bestaande personen is geheel de bedoeling.
NB: Het staat iedereen vrij zelf ook zo’n lijst te maken. Ook twopmannen verdienen een lijst, overigens.

 

Geef een reactie

