MijnFestival

Mocht ik ooit gevraagd worden om een dag van een zomers festival te programmeren, ik zou de volgende line-up fixen:

  1. 10h-12h: Rayko
  2. 12h-14h: Vic & Lloyd
  3. 14h-16h: Gehörschade Kollektiv
  4. 16h-18h: Aeroplane
  5. 18h-20h: Moonlight Matters
  6. 20h-22h: Villa ft Fredo
  7. 22h-24h: The Magician
  8. 00h-02h: Retro/Grade
  9. 02h-04h: Drop Out Orchestra
  10. 04h-06h: Mustang
Welke Gentse cafébaas heeft er een achterterras vrij tijdens de Gentse feesten?🙂
(lichtjes geïnspireerd door Tinne’s blogpost)

3 thoughts on “MijnFestival

  1. Is dat legaal al die soundcloud links ? Of hebben RIAA/Sabam die website nog niet gevonden ?
    De filmpjes zijn wel leuk, boskabout komt op heel wat donkere plekjes😉

  2. Paul, er moeten/mogen geen spaties voor uitroeptekens! Zie http://bit.ly/liIml2.

    Ik ben geen advocaat, laat staan een rechter. Artiesten kunnen rapporteren als ze iets onterecht op Soundcloud vinden (it happens!).

    99% van de muziek die ik op soundcloud heb staan, heb ik ofwel gekocht, of werd door de artiesten ter beschikking gesteld. Of het was niet ter beschikking op iTunes/Beatport, laat staan via discogs te vinden. De muziek is verwerkt in een mixtape, dus ik vermoed dat het geen probleem is omdat er iets nieuws gecreëerd wordt. But again, I’m not a lawyer nor a judge.

Geef een reactie

