Druk

Ik heb vandaag

  • 48 minuten naar mijn werk gefietst
  • daar voor de eerste keer in 4 werkdagen niet vergaderd
  • wel schermen voor een nieuwe web app getekend
  • use-cases verfijnd
  • spaghetti gegeten
  • geluisterd naar een collega die naar dokters gaat om iets aan zijn overgewicht te doen maar daarin maar een schamele structurele steun krijgt, en in tegenstelling tot mij, niet zelf aan het bewegen gaat
  • geluisterd naar een collega die iets meent te kennen van trainen met hartslagmeters
  • nog eens dat van die schermen en use-cases gedaan
  • naar huis gefietst aan 60-70% van mijn maximale hartslag, ik heb er een uur over gedaan, maar ik zou wel meer vet verbrand hebben
  • een containerpark bezocht
  • meer dan een uur intervallen gelopen, net geen 10 kilometer afgelegd
  • naar muziek beluisterd in mijn feedreader (er was veel goede muziek!)
  • die muziek gedeeld op de fanpage van Gehörschade Kollektiv

Op vrijdag 15 april is het trouwens feestje in Leuven, ter ere van wat verjaardagen, 60.000+ tweets en gewoon omdat een mens af en toe moet feesten. Trouwe volgers van deze blog en de bijbehorende twitter-account (en van de andere DJ’s, check de event-page) zijn meer dan welkom.

Beat It Club 4 - Affiche by @musketon

Beat It Club 4 - Affiche by @musketon

 

3 thoughts on “Druk

  1. Ik moet misschien op een volgende barcamp eens vertellen over mijn ervaringen met hartslagmeters, trainingsleer, trainingsopbouw, gewichtscontrole,…
    Is er binnenkort nog eentje?

  2. Spijtig dat ik in het buitenland zit tijdens jullie feestje, want ik had wel zin om nog eens uit de bol te gaan. Volgende keer beter!

  3. Misschien een blogpost van maken? Of de presentatie nu al maken en op Slideshare gooien?😉

Geef een reactie

