Not live from Barcelona

Morgenavond spring ik samen met België’s tweede ijverigste blogger Jan Seurinck een vliegtuig van Brussels Airlines op richting Barcelona. Wat we daar gaan doen dat ga ik nu nog niet aan jullie neus hangen. Ik kan je alvast wél vertellen dat het niets te maken heeft met radiowekkers van Philips die het al 15 jaar uithouden (want die blijft thuis op mijn nachtkastje staan en daarbij, ze verkopen die blijkbaar niet meer).

Omdat we woensdagmiddag al terugvliegen, en we ongetwijfeld niet de tijd gaan hebben om de bezienswaardigheden te, euh, bezien, ben ik daarnet even de Flight Simulator van Microsoft ingedoken. Once a nerd, always a nerd.

Een of andere constructie op een heuvel, vlak voor een voetbalstadion.

Een of andere constructie op een heuvel, vlak voor een voetbalstadion.

In dat voetbalstadion.

In dat voetbalstadion.

Een of andere kerk.

Een of andere kerk.

Eén of ander architectengeilmakend gebouw.

Eén of ander architectengeilmakend gebouw.

En nog een kerk, en in de achtergrond een of andere zendmast.

En nog een kerk, en in de achtergrond een of andere zendmast.

Enfin, om maar te zeggen dat het veel te rap voorbij zal zijn en ik/we beter een dag (of twee) langer zouden moeten blijven.

10 thoughts on “Not live from Barcelona

  1. Ok, en die laatste kerk (en ’t museum ernaast) moet je duidelijk ook zien, zeker als je die niet herkent als de Sagrada Familia. Hét monument van Gaudi.

  2. Mocht je geïnteresseerd zijn:
    2. Camp Nou
    3. De kathedraal van Barcelona
    4. Torre Agbar
    5. Torre de Collserola op de Tibidabo

  3. Jan: Michel ja (toch volgens wat ik te lezen krijg :-)).
    dM3: jep, wel zonder rudder maar daar hebben we het toetsenbord nog voor.😉
    Carcoke: Wie is Gaudi? :-p
    Carolien: ’t is het Olympisch stadion, Camp Nou ligt niet op die heuvel. Maar alvast merci om me de rest van het opzoekingswerk te besparen.😉

    Ik hoop dat ik op die voormiddag toch iets gezien krijg, want dinsdag is het luister- en kijkdag!

Geef een reactie

