Gezondheid

“Er is bij velen nen hoek af,” zei ik. Everyone’s fucked up. Zij noch ik hebben veel geluk in de liefde gehad, en in retrospectieve bleek er bij velen van de exen een hoek af te zijn. Ik vroeg haar of er een hoek bij haar af was. Na lang nadenken zei ze dat ze zichzelf wat te naïef vond. Als het dat maar is. So everyone but us’s fucked up which kinda makes us two boring people, no? Ze was wat ziek, en wou onze afspraak van vanavond eigenlijk afzeggen omdat ze mij niet ziek wou maken. Ik ben haar toch wat sushi en chocomousse gaan brengen, wat blij onthaald werd.

Ik kwam thuis en had post van het bloeddonatiecentrum. Er was wat mis met de bloedcellen die ik vorige week woensdag afgestaan heb. Het gehalte aan C-Reactive Protein bedroeg 2,22 mg/100 ml, terwijl de normale waarde minder dan 1,5 mg/100 ml zou moeten bedragen. Een klein beetje gegoogel leert dat het om een virale infectie of een verkoudheid zou kunnen gaan (ik zit inderdaad al enkele dagen met een niet-opdringerige snotneus). Niets erg dus.

Veel sterkte Lime en familie, ik denk regelmatig aan jullie en hoop dat het goedkomt.

Geef een reactie

