FUBAR

Ge kunt kiezen om u neer te leggen bij de dingen des levens. Bij ouders die hun kinderen willen helpen maar eigenlijk vooral (en blijkbaar zonder het te beseffen) er stratego mee spelen. Of bij het feit dat ge niet altijd kunt krijgen wat ge wilt. Of uw auto die kompleet kaputski gaat. En ja, soms maakt dat van mij een Sad Yoda Cat.

Soms. Want toen ik vanochtend naar het werk vertrok, dan schakelde ik dadelijk op mijn zwaarste versnelling, den berg op. Zelfs met een hardnekkige kikker in mijn keel (zo ne groene(!) zo) ging het vlot. Zeer vlot zelfs: op een veertig minuten 20 kilometer overbrugd. Dertig kilometer per uur, doe het mij maar eens na! En daarna dan een ijskoude douche want de warmwaterleiding is kapot.

Alles gaat kapot.

PS: de BAR in FUBAR staat deze keer voor But Allright. Er is al genoeg drama in deze wereld.

Geef een reactie

