Rock Werchter, dag 1

Na een overnachting bij zowat de best soignerende gastvrouw ever in zowat het meest coole huis in wording (minus domotica, mind you) tegen halfeen naar Rock Werchter gegaan.

De groepkes:

  1. De Jeugd Van Tegenwoordig (Main Stage): redelijk. Deze neger kwam bijna.
  2. Skunk Anansie (Main Stage): aaaaaaight! Ferme madam, opgekomen met héél veel pluimen en veren. Wat anders dan Grace Jones, maar daarom niet minder.
  3. Phoenix (Main Stage): zéér mooie muziek. Nuff said.
  4. Stereophonics (Main Stage): ik zat toen vooral backstage te eten (aja, de shift was gedaan).
  5. Bloody Beetroots Death Crew 77 (Pyramid Marquee): live versie van de Bloody Beetroots. Op (als ik me niet vergis) Poison Lips van Vitalic na vooral hun/zijn album. One, two: woop woop! Feestje!
  6. Muse (Main Stage): mja. Not really my cup of tea. Naar’t schijnt op routine gespeeld.
  7. Faithless (Main Stage): ik ben zéér blij dat ik ze gezien heb. Schuin vooraan van het podium, eigenlijk heel veel plaats om te dansen daar. Which I did. In a probably very entertaining way.🙂

Beeldmateriaal staat op de GSM die natuurlijk nu aan het opladen moet zijn.

One thought on “Rock Werchter, dag 1

Geef een reactie

