Whatever she’s singing

I like the song. Vocals by M.I.A.. More psychedelic than MGMT.

I like the video. As seen on Out Of The Blog. Made by Romain Gavras.

Born free.

Nog een videoclip door Romain Gavras: DJ Mehdi – Signatune (Thomas Bangaltar Edit).

En Thomas Bangalter (helft van Daft Punk, alhier zonder helm te zien, wacht tot 2:25!), die is verantwoordelijk voor de soundtrack van Enter The Void, de nieuwe film van Gaspar Noe (wie ik niet ken).

En het geluid uit bovenstaand filmpje komt uit LFO’s klassieker Freak:

I’ve been dreamingdoing stuff while I wrote this. Heb m’n pa geleerd hoe je een mailto:-adres kunt kopiëren. Dat ik veel zin heb om m’n zondagplannen te schrappen en zo zaterdagavond stuff kan doen. Maar ik heb ook geen zin om te hard aan de koord te trekken en ze zo te doen breken. Ik heb m’n pa geleerd dat .doc bestanden in MS Word openen iets beter werkt dan ze in Works te openen (ik zou de extensie-koppelingen eens moeten aanpassen).

Vroeger kon ie dat allemaal.

2 thoughts on “Whatever she’s singing

  1. Pingback: n3wjack’s blog » must see vid: LFO freak

Geef een reactie

