Opgang of ondergang?

Het was al na zonsondergang dat ik vanavond mijn fietsbanden oppompte en de fiets opsprong. Ik had wat nood aan een fysieke inspanning om al de bad vibes uit mijn lichaam te persen.

Ik denk dat het ver een jaar geleden was dat ik één van onze lokale bergskes beklommen heb, maar het ding heeft wel een ferm uitzicht om op uit te hijgen. Onderstaande foto doet er geen eer aan, maar da’s geen erg. Het magische zit hem in de ervaring, niet in de foto.

En nu op naar Jong Tuig #7. Mezelf als Gehörschade Kollektiv tussen 19h en 20h, daarna Leesa en Ort aan de draaitafels. You’re not allowed to dance tho!

2 thoughts on “Opgang of ondergang?

Geef een reactie

