Technology stinks

Er zijn wat pinnekes van m’n kaartlezer gebroken of geplooid, en ik heb geen USB-kabel van m’n tweedehandse Nikon Coolpix (dat werkt met een CF kaartje i.p.v. met een SD kaartje) uit de jaren stillekes, dus ik kan u de foto’s die ik gisteravond in onzen hof genomen heb niet tonen. Jammer.

Korean Air Boeing 747

Korean Air Boeing 747, Landing op 25R, Steenokkerzeel

Landing op 25L, Steenokkerzeel

Landing op 25L, Steenokkerzeel

Brussels Airlines, Landing op 25L, Steenokkerzeel

Brussels Airlines, Landing op 25L, Steenokkerzeel

Toren, Steenokkerzeel

Toren, Steenokkerzeel

Landing op 25L, Steenokkerzeel

Landing op 25L, Steenokkerzeel

PS: foto’s genomen met de Nokia N97 mini (featuring a supergeile Carl Zeiss lens) zijn op m’n Flickr-account te vinden.

PPS: het zou wel eens kunnen dat Gehörschade Kollektiv een feestje in Madrid mag gaan opluisteren.

One thought on “Technology stinks

  1. Yo, thx voor de cartech-link, straks eens op ’t gemak lezen want dat interesseert me wel. Dat dat Belgisch blondje me ook interesseert hoef ik er niet bij te zeggen zeker😉.

Geef een reactie

