Wie het kleine niet eert (2)

Vlaams-Brabant. Ik ben er fan van. Vele kleine, fijne momenten daar beleefd. Mijn studententijd in Leuven gespendeerd. Mijn momenten bij de grootouders eerder in het Pajottenland. Veel fietstochten daar ook gedaan (de boerderij geraakt men soms beu ja ;-)).

In de boomgaard van de grootouders.

Een Mollemse vista.

Nog een vista. Ferme heuvelkam om fietsgewijs te beklimmen trouwens!

Nog een vista. Ferme heuvelkam om fietsgewijs te beklimmen trouwens!

Bovenop die heuvelkam is er een bankje waarop je kan uitrusten en genieten van het zicht of de schaduw!

Brabantse trekpaarden bij brouwerij Palm in Steenhuffel.

De magische wei van Werchter. Leeg net zo indrukwekkend als een volle!

De magische wei van Werchter. Leeg net zo indrukwekkend als een volle!

4 thoughts on “Wie het kleine niet eert (2)

  1. Awel, ik sluit me aan! Hoewel natuursgewijs mijn ‘vaderland’ ook heel wat in petto heeft (en dan is er uiteraard ook Pukkelpop)…😉

Geef een reactie

