Cadeautje van Zofie

Ke$haZofie heeft me een stokje toegesmeten. Feitelijk is’t een CD (die is op komst, hoop ik). Eentje van Ke$ha (waarom link ik naar MySpace? Aha, ze heeft een eigen site, zelfs in Belgische versie!)). Ke$ha haar CD wordt uitgegeven door Sony Music (waarom link ik naar a fucking huge record company?).

Ke$ha is, afgaand op de foto in Zofie’s blogpost, een lekker geile sloerie. Ke$ha deed me een belletje rinkelen. Ik was haar naam in een niet zo ver verleden (amper enkele weken) tegengekomen op de blog van Amerikaans DJ Skeet Skeet. Daar staat ze op een foto van drie jaar geleden, samen met die Skeet en Katy Perry. Aaaaaah foto’s, zo cool!

Blijkbaar mag/moet ik nu ook een CD geven aan iemand, en ik heb gekozen om het album I Look To You van Whitney Houston aan Ms Powder te geven.

Alicia Keys – The Element of Freedom (Matuvu)
Britney Spears – The Singles Collection (Zofie)
Foo Fighters – Greatest Hits (Houbi)
Ke$ha – Animal (Boskabout)
– Leona Lewis – Echo
Susan Boyle – I Dreamed A Dream (Mick!)
Whitney Houston – I Look To You (Ms Powder)
– Shakira – She Wolf
– Kathleen – In symfonie
– The Ditch – In this world

(Serieus Sony, waarom hebben jullie zelf geen video-channel op YouTube met échte HD content? Of zijn jullie gewoon te laat en aan het verkloten wat jullie artiesten al opgebouwd hebben?)

One thought on “Cadeautje van Zofie

Geef een reactie

