Tweet for Life

Begin december polste @Pinkie_Lemonade even of er op Twitter iets te doen valt voor Music For Life (hash-tag #mfl09). Veel verder dan een donatie per gemaakte tweet kwamen we niet, liefst een donatie door iemand anders!πŸ˜‰

Anyway, @Pinkie_Lemonade heeft de actie “Tweet For Life” gedoopt, met bijhorende blog, Twitter-account, hash-tag #tfl en zelfs een heuse badge-your-avatar. Volgens @BVLG zijn er ondertussen 123 accounts wiens avatar de Tweet For Life-badge draagt. De bedoeling is niet alleen te stoppen bij het aanpassen van je avatar, maar natuurlijk ook een donatie te doen.

Nu, ik ga mijn mooie Kleintje-made avatar niet bekladden met een badge, maar een donatie doen, dat moet nog wel lukken. Voor elke tweet die ik maak tijdens de uitzending van Music For Life (dus vanaf vanavond 19u tot het einde op 24 december) zal ik 10 cent doneren aan Music For Life. Ik verwacht daarbij aan 50 euro te geraken. Iedereen heeft er dus zaak bij om mij veel replies te ontlokken. ^^

Update 1: Doe je ook mee?

Update 2: Ik neem om 19u een screenshot van m’n aantal tweets. Aan het einde van Music For Life doe ik dit opnieuw, en dan wordt het verschil met 0,10 vermenigvuldigd.

Update 3: We beginnen vanaf 30.897 tweets!

30.897 tweets!

14 thoughts on “Tweet for Life

  1. En als we dergelijke actie nu eens met meerdere doen? Niet zozeer kidnappen, maar u als grote voorbeeld zien, en u gewoon nadoen?πŸ™‚

  2. Da’s het punt he. @Pinkie_Lemonade is er mee begonnen (zij doneert 50 cent per tweet, maar haar tweet-frequentie ligt dan ook iets lager dan de mijne), ik ben de tweede, en @PhiCo doet ook al mee.

    Join us!

  3. Pingback: Tweet for Life « dbuntinx

  4. ’t Is u geraden potdekke dat ge uwe schone avatar niet bekladdert!πŸ˜‰

    Ik vind het een leuk initiatief, maar mijn tweet-frequentie is vrij laag, dus ik denk niet dat het meteen iets voor mij is. Misschien moet ik maar iets anders op poten zetten. *ponders*

  5. Pingback: Tweet for life « Phico

  6. Pingback: Tweet For Life – The Twitter App « Boskabout

  7. Pingback: Titel » Tweet for life

Geef een reactie

