links for 2009-11-25

  • LOL
    (tags: hammertime)
  • Nu zal er ongetwijfeld kritiek komen waarom ik zo negatief blog over die man. Waarom ik zo pessimistisch ben ingesteld. Waarom ik zo sarcastisch schrijf over hem. Men zal me populisme verwijten (the easy word) … En weet je wat, misschien hebben jullie wel gelijk. Misschien moet ik even afwachten vooraleer te oordelen. Misschien moet ik Leterme nog een kans geven. Is er immers geen gezegde dat zegt “Iedereen verdient een 4e kans”? Misschien kan Yves het deze keer wel tot een goed einde brengen. Misschien kan hij deze keer BHV wel splitsen. Misschien kan hij nu wel een staatshervorming realiseren.

    Misschien. Of misschien ook niet.

Geef een reactie

