6 thoughts on “Duidelijk?

  1. Beste Boskabout,

    Bedankt om ons hierop te wijzen. Er was blijkbaar een foutje in de layout geslopen, die inmiddels is rechtgezet!

    Wat je andere blogpost betreft: we betreuren je negatieve ervaring op deze bepaalde vlucht. Jammer genoeg zijn niet al onze plaatsen geschikt voor passagiers met jouw lengte. Online check-in zou dit probleem in de toekomst kunnen vermijden, dan kan je 24 uur voor je vlucht zelf je plaats kiezen. Of bij de incheckbalie mag je altijd even aangeven dat je een plaats met extra beenruimte verkiest.

    Met vriendelijke groeten,
    Brussels Airlines Webteam.

  2. Huppa, even bloggen en ze fixen dingen. De manier om iets gedaan te krijgen. Als ik mij niet vergis heeft pietel daardoor zijn internet aansluiting sneller kunnen fixen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s