Tilak

Vandaag geeft Broederlijk Delen het startschot voor zijn nieuwe vastencampagne onder het motto ‘Tilak heeft ook talent’. Dit gebeurt met de publicatie van het eenmalige glossy magazine ‘Tilak’.

Waarom een glossy? In het Westen heb je als beroemdheid iets bereikt als je een eigen personality magazine uitgeeft. Daarom publiceert Broederlijk Delen eenmalig een echt magazine met de Indiase vrouw Tilak in de hoofdrol. Want Tilak gebruikt haar talenten om de armoede te overwinnen. Met het magazine zetten we de armsten van India in de kijker en tonen we hoe zij met onze steun hun talent gebruiken om uit de armoede te raken.

Via dit glossy magazine maak je kennis met het ‘andere’ India. Het is een degelijk magazine geworden met een correcte inhoud. Daarbij konden we ook rekenen op de medewerking van onder ander Kristien Hemmerechts, Stefan Blommaert, Lotte Debrouwere, Gretel Van den Broek, Yves Desmet, Gène Bervoets, Dimitri Leue, De Madammen (Radio2) en Marleen Merckx.

Vanaf morgen 25 februari ligt ‘Tilak’ in de dagbladhandel.

Want ze hebben daar niet allemaal de chance om ons geoutsourced werk te krijgen!

One thought on “Tilak

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s