Ruimte Voor Morgen

Dat ze daar bij de Vlaamse weer nen toffe site gemaakt hebben: je kan op Ruimte Voor Morgen berekenen of je wel goed bezig bent.

Op zich heb ik daar geen site voor nodig, ik weet zelf ook wel dat ik niet goed bezig ben. Vanavond moet ik naar Brussel om naar de Intergalactic Lovers te gaan luisteren en wat Samsung sound gear te proberen, morgen naar Antwerpen voor iets van HP (did anyone say Spectre?) en daarna naar de Twoooze. Zo komt het dat ik al gauw meer dan 10 uur per week in een auto zit. Een diesel met een verbruik tussen de 4 en 5 liter per 100 km. Niet slecht. Al zullen ze in hun berekeningen wel uitgegaan zijn van een ander, meer verbruikend, gemiddelde.

Ruimtevoormorgen

En daar wringt het schoentje een beetje: je resultaten worden vergeleken met een gemiddelde waarde. Alsof de gemiddelde waarde een target is die gehaald moet worden. Wat is er mis met iets ambitieuzer te zijn?

Oh, en nog een opmerking in de marge: qua wonen staat mijn pijl pal in het midden, toch scoor ik slechter dan het gemiddelde.

Bottom line: Vlaanderen is te klein voor mij.

3 reacties op “Ruimte Voor Morgen

  1. Tiens, ik doe vandaag en morgen net dezelfde verplaatsingen, en dat allemaal met het openbaar vervoer. ;-)

    Volgens de website geeft dat het volgende resultaat: “Proficiat! Je voetafdruk is niet te groot voor Vlaanderen.”

    En toch staat er bij ‘mobiliteit’: “Je scoort hierop slechter dan
    gemiddeld.”

  2. Stijn: zo gaat dat met statistiek he: ze kunnen u alles wijsmaken! ;-)
    Mike: naar een écht apenland!

Geef een reactie

